вторник, 2 декабря 2014 г.

День 2. Рефлексія.

Сьогодні я дійсно  зрозуміла значимість слова "рефлексія". Тепер я точно буду виділяти на цей вид діяльності більше часу. Мені дуже сподобалось створювати спільні документи, стосовно самооцінки своєї діяльності, як тренера. Я знаю де взяти влучні фрази, щоб зробити дописи у блогах моїх колег та учнів. Я буду використовувати цю вправу на різних етапах навчального процесу. Оказывается Рефлексия - это "непростая штучка."Спасибі всім за плідну співпрацю.

3 комментария:

  1. Анжела!!! Ти просто клас!!! Ти активіст Майстер- класу!

    ОтветитьУдалить
  2. Бажаю вдало та ефективно використати Ваші знання в своїй практиці!

    ОтветитьУдалить
  3. Анжела, з Вами дуже комфортно и добре працювати. Я тобі теж дуже вдячна за плідну співпрацю.

    ОтветитьУдалить